Hledáte způsob, jak ušetřit? Zaregistrujte se a využijte extra slevu 3% na celý nákup (platí na nezlevněné zboží).

Jak funguje Zásilkovna?

DŮLEŽITÉ INFORMACE K zasilkovně:

  1. V košíku zvolte způsob dopravy, který vám nejvíc vyhovuje. Na výběr máte doručení na adresu, doručení na výdejní místo Zásilkovně nebo do samoobslužného boxu - Z-BOXu.

  2. Při doručení na výdejní místo nebo do Z-BOXu najděte ve vyhledávači to, které se nachází ve vaší blízkosti. K dispozici máte tisíce kamenných výdejních míst po celé Evropě i samoobslužná výdejní místa Z-BOXy.

  3. Jakmile bude objednávka na zvoleném výdejním místě nebo v Z-BOXu připravena, Zásilkovna vám pošle informační e-mail a SMS. Při doručení na výdejní místo Zásilkovny také obdržíte heslo pro vyzvednutí zásilky.

  4. Na výdejním místě bude následně stačit pouze nahlásit heslo. Pro zásilku tak můžete poslat kohokoli, protože mu stačí jen vědět toto heslo.

  5. Případnou dobírku můžete uhradit přímo na výdejním místě, a to buď v hotovosti nebo kartou.
  6. Při doručení do Z-BOXu vám pro vyzvednutí zásilky stačí jen mobilní aplikace Zásilkovny, která se se Z-BOXem sama automaticky spáruje a otevře schránku s vaší zásilkou.

  7. To, kde se vaše objednávka právě nachází, zjistíte jednoduše v sekci Sledování zásilky na webové stránce Zásilkovny nebo v mobilní aplikaci.

  8. Na vyzvednutí zásilky máte zpravidla 7 dní.

  9. Doporučujeme stáhnout si mobilní aplikaci Zásilkovna, díky které můžete sledovat každý pohyb zásilky, prodloužit si její úložnou dobu až na 21 dní nebo zaplatit dobírku.

  10. Se Zásilkovnou je snadné i vrácení zboží: stačí zadat vratku do mobilní aplikace nebo využít nalepovací štítek, který vám od nás přijde v zásilce. Zásilku pak odnesete na nejbližší podací místo Zásilkovny a je vybaveno!

 

NEJČASTĚJŠÍ OTÁZKY ZÁKAZNÍKŮ K Zásilkovne:


- MOHU SI PRODLOUŽIT ÚLOŽNOU DOBU ZÁSILKY NA VÝDEJNÉM MÍSTĚ?

Na výdejních místech je standardní úložná doba 7 dní, prodloužit ji můžete maximálně na 21 dní. S touto možností však musí souhlasit odesílatel zásilky.

Úložnou dobu zásilky můžete prodloužit na webu, v mobilní aplikaci Zásilkovna nebo prostřednictvím našeho zákaznického servisu.

V případě, že si zásilku nestihnete vyzvednout a neprodloužíte její úložnou dobu, bude automaticky poslána zpět odesílateli jako tzv. zásilku. „vratka“.

Během vánoční sezóny může být úložná doba zásilky a možnost jejího prodloužení dočasně zkrácena.


- MOHU SI PŘESMĚROVAT ZÁSÍLKU NA JINÉ VÝDEJNÉ MÍSTO?

Přesměrovat zásilku si můžete z jednoho výdejního místa na jiné, jakož i ze Z-BOXu na výdejní místo. Provoz výdejního místa, na kterou si přejete zásilku přesměrovat, musí být otevřen a mít volnou kapacitu. Pro přesměrování zásilky kontaktujte prosím náš zákaznický servis.


- JAK MOHU VRÁTIT ZBOŽÍ?

Reklamační podmínky jakož i informace k vrácení zboží naleznete v sekci REKLAMACE / VRÁCENÍ ZBOŽÍ


- JAK MOHU UHŘADIT DOBÍRKU?

Dobírku lze uhradit prostřednictvím platební brány v aplikaci Zásilkovna nebo v hotovosti či kartou na výdejním místě (v případě, že disponuje výdejní místo platebním terminálem).


- CO SE STANE POKUD ZÁSILKU NEPŘEVEZMĚM?

Zásilka se vrátí zpět k nám (do internetového obchodu). Pokud byla dobírka za zásilku uhrazena již při objednávce zboží, v souvislosti s vrácením platby doporučujeme kontaktovat přímo zákaznickou podporu.


- KDE NAJDU SEZNAM VÝDEJNÝCH MÍST?

Seznam výdejních míst a Z-boxů se vám automaticky zobrazí po výběru Zásilkovny v nákupním košíku. Celý seznam výdejních míst naleznete i zde.


- JAK ZÍSKÁM POTVRZENÍ O ZAPLACENÍ DOBÍRKY?

Potvrzení o platbě kartou vám zašleme na emailovou adresu uvedenou u zásilky. Pokud dobírku zaplatíte v hotovosti na výdejním místě, potvrzení vám na vyžádání vydá obsluha výdejního místa.


- MUSÍM MÍT SMARTFON, POKUD SI CHCI VYZDVIHNOUT ZÁSILKU?

Ano, pro vyzvednutí zásilky ze Z-BOXu je třeba mít chytrý telefon s nainstalovanou aktuální verzí aplikace Zásilkovna. Aplikaci naleznete v Google Play a App Store, můžete si ji nainstalovat také pomocí QR kódu, který najdete přímo na Z-BOXu.


- MUSÍM MÍT PŘI VZDVIHOVÁNÍ ZÁSILKY ZAPNUTÉ MOBILNÍ DATA?

Ano, pro vyzvednutí zásilky je třeba mít zapnutá mobilní data, GPS lokalizaci a bluetooth.


- CO MÁM DĚLAT, POKUD SE NEVÍM DOSTAT K MÉ ZÁSILCE V Z-BOXU?

Zkontrolujte, zda máte v telefonu zapnuta mobilní data, lokalizační služby a bluetooth. Máte-li připojené na bluetooth jiná zařízení, zkuste je odpojit. Pro spárování se Z-BOXem je důležité, abyste se nacházeli v jeho blízkosti. Pokud je u daného Z-BOXu najednou více příjemců, doporučujeme se k boxu připojovat postupně. Pokud přesto schránku nelze otevřít, kontaktujte telefonicky Zásilkovnu na tel. . čísle +420 216 216 516  nebo kontaktním formulárem.


- ZÁSILKA SE MI V APLIKACI NEZOBRAZUJE.

Pravděpodobně byly uvedeny špatné kontaktní údaje při objednávce. Kontaktujte telefonicky Zásilkovnu na tel. čísle +420 216 216 516  nebo kontaktním formulárem.


- JE MOŽNÉ PRODLOUŽIT ÚLOŽNOU DOBU ZÁSILKY V Z-BOXU?

Na vyzvednutí zásilky ze Z-BOXu máte 2 kalendářní dny s možností prodloužení o 1 kalendářní den na celkem 3 kalendářní dny. Úložnou dobu můžete prodloužit přímo v aplikaci Zásilkovna.


- MŮŽE VYZDVIHNOUT ZÁSILKU MÍSTO MĚ JINÁ OSOBA?

Pokud potřebujete, aby Vám zásilku vyzvedl někdo jiný, můžete mu zásilku nasdílet přes aplikaci Zásilkovna.

Jak na to?

  1. Klepněte na tři tečky vedle zásilky, kterou chcete sdílet.
  2. Zobrazí se Vám možnost Sdílet zásilku.
  3. Vyberte příjemce, tedy osobu, se kterou chcete zásilku sdílet a vyberte způsob, jakým jí chcete poslat údaje o zásilce (např. WhatsApp, SMS, AirDrop, e-mail…).
  4. S vybranou osobou budete sdílet trasovací číslo a heslo dané zásilky.

- CO POKUD JSEM SI NESTIHL VYZDVIHNOUT ZÁSÍLKU ZE Z-BOXU?

Nevyzvednutá zásilka se vrátí zpět k nám (internetovému obchodu) jako tzv. "vratka".


- JE MOŽNÉ ZÁSILKU ULOŽENOU V Z-BOXU PŘESMĚROVAT?

Zásilku lze přesměrovat na kterékoli z výdejních míst s podmínkou, že provoz výdejního místa musí být otevřený a mít volnou kapacitu. Přesměrování trvá standardně 2-3 pracovní dny. Se žádostí o přesměrování se obraťte na infolinku Zásilkovny na tel. čísle +420 216 216 516 nebo kontaktním formulárem.


- CO MÁM DĚLAT, POKUD MÁM TECHNICKÉ PROBLÉMY S APLIKACÍ?

Zkuste si aplikaci aktualizovat, případně se z ní odhlásit a znovu přihlásit. Pokud je problém se signálem, můžete zkusit zásilku vyzvednout v jiném čase. Pokud problém přetrvává, kontaktujte prosím Zásilkovnu, na tel.č. čísle +420 216 216 516 .


Nenašli jste odpověď na svůj dotaz?

Kontaktujte nás prostřednictvím emailu: info@profigaraz.cz

Nebo nám můžete zavolat během pracovních dnů od 8:00 do 16:30 na telefonní číslo: +420 511 444 904