Plastické mazivo AK 00EP 9 kg
Značka: DYNAMAX
Voděodolné komplexní hlinité plastické mazivo určené k mazání kluzných částí podvozků automobilů, pomaloběžných ozubení, řetězů a kluzných ložisek, pracujících při nízkých rychlostech a vysokém zatížení. Teplotní rozsah použití je od -25 °C do +140 °C.

Sleva 3% pro registrované
Stačí se přihlásit a nakupujete výhodněji.

Expresní doručení
Tisíce produktů držíme skladem a expedujeme ihned.

Dárek k nákupu od 1 250 Kč
Čím větší nákup, tím lepší dárek.

30 dní na vrácení
Pro registrované zákazníky bez stresu.
Související produkty
Podobné produkty

Plastické mazivo AK 2G 9 kg
Na centrálním skladu
1 319,83 Kč bez DPH
1 597 Kč
Komplexní hlinité plastické mazivo s přídavkem grafitu určené k mazání valivých a kluzných ložisek pracujících při vysokém zatížení v průmyslu, zemědělství a dopravě. Teplotní rozsah použití je od -25°C do +140°C

Komplexní hlinité plastické mazivo AK 00EP 400g
Skladem do 10 dnů
114,88 Kč bez DPH
139 Kč
Mazivo DYNAMAX AK 00EP je komplexní hlinité plastické mazivo velmi dobře odolávající vodě s vynikající přilnavostí ke kovovým povrchům.

Plastické mazivo LTA 3EP 9 kg
Na centrálním skladu
1 481,82 Kč bez DPH
1 793 Kč
Víceúčelové lithiové plastické mazivo určené k mazání ložiskových aplikací v mobilní technice a průmyslu. Zvlášť vhodné pro ložiska kolejových vozidel. Teplotní rozsah použití od -30°C do +120°C

Tuk na brzdy 500ml DXT11
Skladem
91,74 Kč bez DPH
111 Kč
Odolný vůči chemikáliím a povětrnostním vlivům. Zjednodušuje demontáž v budoucnosti.

Univerzální plastické mazivo LTA 2M 100ML
Naskladňujeme - přijímáme předobjednávky
35,54 Kč bez DPH
43 Kč
DYNAMAX LTA 2M je vysoce kvalitní víceúčelové mazivo s vynikajícími vlastnostmi při extrémním tlaku a proti opotřebení, vyrobené na bázi minerálního oleje s vysokým indexem viskozity as použitím lithiového zahušťovadla.

Mazivo pro kladivo vrtací vřeteno, 50 ml 57H745
Na centrálním skladu
94,21 Kč bez DPH
114 Kč
Mazivo pro vřetena nárazových kladiv GRAPHITE slouží k mazání držáků vrtáků SDS spolupracujících s držáky nárazových kladiv. Snížením tření spolupracujících prvků se zvyšuje výkon práce nárazových kladiv.