Hledáte způsob, jak ušetřit? Zaregistrujte se a využijte extra slevu 3% na celý nákup (platí na nezlevněné zboží).

Novinky

Vše co potřebujete vědět o měřičích laku

Pokud jste už někdy kupovali ojeté auto, určitě jste se setkali s oblíbenou hláškou "Nikdy nebourané". Můžete důvěřovat prodávajícímu, ale lepší volbou je si tuto skutečnost ověřit. Tím se nesnažíme říci, že každý prodávající je lhář, ale možná ani on ve skutečnosti netuší, co vlastně prodává. Tak jak si ověřit, zda auto nebylo opravdu nikdy bourané?

Pokud je auto po nehodě opravováno, závěrečnou fází pro zakrytí jakýchkoli nedostatků je lakování. Někdy postačí i vizuální kontrola, tedy pokud víte, na co je třeba se zaměřit. Zkontrolujte zda prvky karoserie sedí a hezky zapadají do sebe, každá odchylka nebo nesrovnalost může naznačovat, že se jedná o vyměněný díl. Prohlédněte si lak z více úhlů, zaměřte se na to, zda se odstíny laku neliší a zda je lesk karoserie stejný na rozdílných částech. Hledejte matná místa, stekance barvy nebo části s tvz. „pomerančovou“ strukturou.

Nic jste nezjistili? Výborné auto je buď v perfektním stavu nebo po velmi dobré opravě. Samozřejmě taková vizuální kontrola nikdy nenahradí profesionální měřící přístroj.

Měřič laku, tloušťkoměr nebo povlakoměr je zařízení, které slouží k měření tloušťky nekovové vrstvy laku na kovových ale i nekovových materiálech. Jde o oblíbené zařízení v automobilovém průmyslu, ale využívá se ik měření izolačních nátěrů, při údržbě různých systémů, zabezpečování kvality a množství dalších prací.

Proč si pořídit měřič laku?

  • Jednoduše odhalíte, zda byl vůz lakován nebo ne.
  • Ověříte si pravdivost tvrzení prodejce.
  • Jsou jednoduché pro použití pro profesionály i amatéry.
  • Díky odhalení chyb karoserie se vyhnete koupi auta, které by vás stálo víc než si myslíte.

Jak měřiče laku fungují?

Povlakoměry měří tloušťku laku, tmelu, barvy, pryže, plastu a dalších (nekovových) materiálů na kovovém (železo, ocel, hliník, zinek…) povrchu. Měří tedy reálnou vzdálenost od snímače na měřiči laku po tento kovový materiál.

Starší měřiče laku fungují na principu magnetu a pružiny. Takové měřiče dokáží měřit pouze povrch na magnetickém materiálu (např. ocel). Přiložením magnetu na povrch se vyvíjí tlak na pružinu, která na základě síly, kterou je magnet tažen vypočítává tloušťku laku.

Pokročilejší zařízení využívají elektromagnetickou indukci nebo vířivé proudy. Elektromagnetické pole generované systémem je ovlivněno substrátem a na základě těchto změn určuje tloušťku laku.

Pro měření nekovových povrchů existují ultrazvukové měřiče, které se používají pro měření povrchů jako jsou laminát, dřevo, plast a další.

Jak si měřič laku vybrat?

Některé technické parametry měřičů laku jsou důležitější než jiné. Za ten nejdůležitější můžeme považovat přesnost měření. Čím vyšší přesnost, tím důvěryhodnější jsou výsledky měření. Proto pokud chcete měřit přesněji zaměřte se na výběr zařízení s rozlišením měření 1μm, to bude mnohem přesněji než 10μm.

Chystáte-li se měřit i jiné vrstvy laku nejen na karoseriích vozidel. Vybírejte si také podle rozsahu měření.

💡 Před prvním měřením je třeba většinu zařízení nakalibrovat. V opačném případě může dojít ke zkresleným výsledkům měření.

Jak měřit tloušťku lak?

Prvořadé je myslet na to, že měření je jen orientační. Ani auto, které právě sjelo z výrobní linky, nebude mít na každém místě hodnoty laku stejné. Při měření se musíte zaměřit na výrazné odchylky.

Začněte s měřením od střechy. Přiložte sondu k laku a odečtěte hodnotu. Proveďte na střeše několik měření a porovnejte hodnoty. Proveďte co nejvíce měření pro přesnější výsledek. Pokračujte například s dveřmi a proveďte znovu více měření. Takto změřte hodnoty po celém povrchu auta. Testování provádějte vždy na čistém povrchu.

Běžný rozsah tloušťky laku je 100-200μm záleží na značce a modelu vozu. Pokud víte, že na autě je druhá vrstva laku, hodnoty budou vyšší. Měřené hodnoty po celém povrchu karoserie jednoho vozidla se mohou lišit v rozmezí i 40%.

Pro příklad:

Pokud po celé karoserii naměříte hodnoty na úrovni 90-160μm, ale na kapotě naměříte hodnotu 420μm. Můžete si být téměř jisti, že toto místo prošlo nějakou opravou.

💡 Náš tip:

Měřič láku HW-300 je jednoduchý, ale spolehlivý měřič tloušťky laku, navržený pro snadné použití a přesné měření. Jeho univerzálnost a spolehlivost dělají z něj ideální nástroj pro spotřebitele, kteří si cení kvality bez zbytečných výdajů.

6 tipů jak si zpříjemnit a usnadnit práci v garáži během zimy

Zima je tady a to je čas připravit svou garáž a dílnu na chladné měsíce. Důkladná příprava není jen o ochraně vašeho vozidla před zimními vlivy, ale také o zajištění optimálních podmínek pro práci v dílně.

Náš sortiment je široce zaměřen i na zvládnutí zimní sezóny bez starostí a nepříjemných překvapení. Zde je pár tipů jak si zpříjemnit a usnadnit svoji práci během chladných měsíců.

Ohřívače

Příjemná teplota v garáži nebo dílně je nenahraditelná. Důležitá je nejen pro pohodlí, ale také pro správné fungování nářadí a jiných zařízení. Elektrický ohřívač je vhodný do uzavřených a malých prostor na druhé straně u plynového je třeba dbát na dostatečné větrání, avšak častokrát můžete očekávat od tohoto typu vyšší vytápění sílu.

Izolace

Ohřívač sice zpříjemní teplotu v místnosti, ale kvalitní tepelna izolace, minimalizuje únik tepla, udrží příjemnou teplotu déle a sníží náklady na spotřebu energie. To platí pro garáže, dílny i automobily.

Elektrocentrály

V případě výpadku elektrické energie jsou elektrocentrály nezbytným záložním zdrojem energie. Benzinové nebo dieslové s dostatečnou kapacitou pro zajištění provozu elektrických zařízení v garáži nebo dílně naleznete na Profigaráži.

Uskladnění pneumatik

Pořádek v dílně také zvýší komfort při práci během dlouhých zimních večerů. A co nejčastěji zabírá kopec místa v každé garáži? Správně, jsou to pneumatiky. Bezpečné a vhodné uskladnění pneumatik je důležité nejen pro pořádek ale také pro zachování jejich kvality. Nástěnný držák je praktickým pomocníkem, který vyřeší tento problém. Pozor si dejte i na povalující se nářadí a raději zkontrolujte i náš nábytek do dílny.

Nabíječky autobaterii

Zimní měsíce mohou autobaterii vašeho vozidla výrazně zatížit. Proto v žádné garáži během zimy nesmí chybět nabíječka autobaterií, startovací zařízení nebo startovací kabely, které eliminují starosti s obtížemi při startování vozidla.

Autochemie na zimu

Možná se nevyhnete parkování venku během mrazivých dnů a nocí. Proto doporučujeme zajistit si potřebnou výbavu do auta. Škrabky na led jsou již zastaralé, nyní vám stačí rozmrazovač oken. Po ruce je dobré mít i rozmrazovač zámků. Samozřejmostí je nemrznoucí směs do ostřikovačů.

Zimní sezóna je v plném proudu, proto se nenechte překvapit neočekávanou situací, nízkými teplotami nebo nepříjemnými překvapeními. Připrava na zimní sezónu je důležitá nejen pro váš vůz, ale také pro bezproblémový chod dílny.

5 důvodů proč zvolit akumulátorový tlakový čistič

Pokud hledáte efektivní způsob, jak udržovat své okolí, automobil, motorku či terasu čisté, tlakový čistič může být právě tím správným nástrojem. Na místech, kde nemáte přístup k elektrické energii, může být akumulátorový tlakový čistič optimální volbou pro vás. V tomto článku se podíváme na to, jak vybrat ten správný akumulátorový tlakový čistič a využít jeho výhod.

1. Výdrž Baterie:

Jedna z hlavních výhod akumulátorových tlakových čističů je jejich mobilita. Aku vápky jsou lehčí, menší a snadněji skladovatelné. Před nákupem se ovšem ujistěte, že baterie má dostatečnou výdrž pro vaše potřeby. Výběr správné baterie závisí na tom, jak často budete tlakový čistič používat a jak dlouho bude trvat, než baterii budete muset znovu nabít.

Kapacita baterie se může pohybovat od 1500mAh po 4000mAh. Přičemž 4000mAh a více baterie používají profesionální akumulátorové nástroje, které disponují dlouhou výdrží. Je třeba si uvědomit, že s rostoucí kapacitou roste i cena.

💡 TIP:
Pokud patříte k náročným uživatelům a plánujete pracovat s vapkou dlouhé hodiny bez zbytečného přerušování práce, doporučujeme si k zařízení dokoupit další náhradní akumulátor. Než pracujete s jedním akumulátorem, ten druhý můžete nabíjet. Nebo pokud potřebujete čistit materiály, kde není přístup k elektrické energie, se dvěma akumulátory dvojnásobně prodloužíte pracovní dobu. Takto vás už vybití baterie nepřekvapí.

2. Výkon tlaku:

Tlakový čistič je jen tak silný jako jeho tlakový výkon. Ujistěte se, že vámi vybraný model má dostatečný tlak na čištění povrchů, které plánujete čistit. Akumulátorové tlakové čističe obvykle nabízejí dostatečný tlak pro běžné úkoly.

Tlak se může pohybovat od cca 15 bar do 60 bar. Aku tlakový čistič o výkonu 60 barů naleznete iu nás. Poskytne vám dostatek výkonu pro běžné čistící práce.

3. Příslušenství:

Mnoho akumulátorových tlakových čističů je dodáváno s různými tryskami a příslušenstvím, které vám umožní čistit různé povrchy a úkoly. Zkontrolujte, zda vámi vybraný model obsahuje trysky, které potřebujete pro vaše konkrétní potřeby.

Například tato aku vápka 2 hlavní trysky, přičemž jedna má 6 možností nastavení proudu vody a díky druhé nastavíte rozptyl vody podle účelu práce. Filtr pro nasávanou vodu je standardem, zato taková nádoba na čistící přípravek může být další skvělý bonus.

💡 TIP:
Zkontrolujte dostupné příslušenství a trysky pro různé úkoly, se kterými se můžete setkat. Pro vyšší univerzálnost zařízení si vyberte čistič s regulací tlaku.

4. Mobilita a váha:

V neposlední řadě, při výběru akumulátorového tlakového čističe, dbejte na jeho mobilitu a váhu. Čím kompaktnější bude, tím snazší bude jeho přenos a používání na různých místech. Se zvyšujícím se výkonem je myslet také na předpoklad vyšší váhy.

V každém případě jsou akumulátorové čističe mnohem praktičtějším řešením, co se týče přepravy a skladování v porovnání s klasickými elektrickými či benzinovými čističi.

5. Další důležité parametry:

Porovnejte si i další důležité parametry jako např. průtok vody, výkonem motoru, pracovní výdrž zařízení či dosah proudu vody. Zamyslete se nad svými potřebami a vyberte si produkt, který nejlépe využijete.

Akumulátorové tlakové čističe jsou skvělým řešením pro ty, kteří potřebují efektivní a mobilní nástroj pro čištění. Pokud však hledáte něco s průmyslovým využitím a profi parametry zvažte výběr benzinového tlakového čističe.

Pamatujte na tyto tipy a vyberte si model, který nejlépe vyhovuje vašim potřebám. S akumulátorovým tlakovým čističem budete mít možnost čistit různé povrchy a místa s minimálním úsilím, což vám ušetří čas a energii.

Zimní pneumatiky: Mýty, rady a správný výběr

Když začne teplota klesat a zima se blíží, jeden z důležitých aspektů bezpečné jízdy je správné přezouvání pneumatik na zimní. Toto roční období přináší s sebou několik mýtů a otázek ohledně zimních pneumatik. V tomto článku se podíváme na některé z těchto mýtů, promluvíme si o tom, kdy je vhodné přezouvat pneumatiky na zimní, proč je to důležité a jak si vybrat správné zimní pneumatiky pro váš vůz.

Mýty o zimních pneumatikách:

1. Zimní pneumatiky jsou potřebné jen na sněhu

Toto je častý mýtus. Není třeba čekat na sníh, abyste si nainstalovali zimní pneumatiky. Když teplota klesne pod +7 °C, letní pneumatiky ztratí pružnost a přilnavost k povrchu. To znamená, že i při suchém povrchu s nízkými teplotami jsou zimní pneumatiky bezpečnější a efektivnější.

2. Celoroční pneumatiky jsou stejné jako zimní pneumatiky

Celoroční pneumatiky jsou kompromisem mezi letními a zimními, ale nejsou stejné jako zimní pneumatiky. Pokud často jezdíte v náročných zimních podmínkách, jsou vždy zimní pneumatiky lepší volbou. Celoroční pneumatiky nemají srovnatelnou účinnost jako letní v létě ani jako zimní v zimě, jsou vhodné pro ty, kteří jezdí jen občas ve městě na upravených vozovkách. Ale iv tomto případě doporučujeme zvolit raději zimní pneumatiky.

3. Zimní pneumatiky nejsou vhodné na suchý povrch

To není pravda. Kvalitní zimní pneumatiky jsou navrženy tak, aby poskytovaly dobrou přilnavost nejen na sněhu a ledu, ale také na suchém povrchu. Protože zima může přinést nepředvídatelné podmínky na silnici, je důležité mít pneumatiky, které jsou vhodné pro všechny situace. Rovněž nevěřte řečem, že zimní pneumatiky nekloužou. To také není pravda, jsou však mnohem lépe uzpůsobeny pro chladné počasí, sníh. námrazu či led. V každé situaci však buďte opatrní.

4. V zimě stačí přezout hnací nápravu

Ne nestačí! Pro zachování maximální bezpečnosti a optimální jízdy je třeba vyměnit všechny 4 pneumatiky za zimní, ideálně stejným modelem se stejným stupněm opotřebení. Samozřejmě chápeme, že není možné investovat každou sezónu do nových pneumatik, proto je dobré mít na každé nápravě stejný model se stejným opotřebením (stejné vpředu/stejné vzadu, nikdy ne stejné na pravé straně a jiné na levé).

5. Zimní pneumatiky jsou drahé a nekomfortní

Cenový rozdíl mezi letními a zimními pneumatikami je malý až žádný. Pokud jde o bezpečnost vaši, vaší rodiny a všech silničních účastníků je třeba investovat do kvalitních zimních pneumatik. Pokud však přehlížíte podstatné údaje o pneumatikách a zaměříte se jen na cenu, můžete si být jisti, že jízdní komfort se výrazně sníží a bezpečnost také.

Proč přezouvat na zimní pneumatiky?

Zimní pneumatiky mají lepší přilnavost na sněhu, ledu a mokrém i suchém povrchu při nízkých teplotách. Poskytují lepší stabilitu, ovladatelnost vozidla i kratší brzdnou dráhu v těchto chladných podmínkách. Díky tomu se zvyšuje bezpečnost při jízdě a snižuje riziko nehod.

Malou výhodou je i to, že používání zimních pneumatik v zimě prodlužuje životnost letních pneumatik.

Kdy přezouvat na zimní pneumatiky?

Pokud začnete pozorovat první sníh na silnici, už je pozdě na to, abyste přezuli pneumatiky. Plánujte dopředu!

Když teplota začne klesat pod +7 °C, je čas na přemýšlení o přezutí na zimní pneumatiky. Při nižší teplotě letní pneumatiky začnou tuhnout a ztrácet přilnavost. To znamená, že ideální období pro výměnu pneumatik je spíše než teplota klesne pod 0°C.

Zákon stanoví, že na autě musí být zimní pneumatiky v období od 1. listopadu do 31. března s minimální hloubkou dezénu 4 mm a musí být obuty na všech kolech.

JAK SI VYBRAT SPRÁVNÉ ZIMNÍ PNEUMATIKY?

Výběr správných zimních pneumatik pro váš vůz je klíčovým faktorem pro bezpečnou jízdu v zimě a vyhnutí se pokutě za nesprávné pneumatiky. Na co byste se měli zaměřit?

Zjistěte, jaká velikost a typ zimních pneumatik jsou kompatibilní s vaším vozidlem. Tyto informace můžete nalézt v technickém průkazu nebo na boku aktuálních pneumatik.

Jak se značí pneumatiky?

Při výběru nových pneumatik by vás měly zajímat hlavně rozměry, hmotnostní a rychlostní index. Tyto údaje jsou podstatné nejen k tomu, aby vám pneumatiky seděly na discích/ráfcích, ale i proto, abyste se vyhnuli pokutě za nesprávné pneumatiky.

Pro příklad si vezměme pneumatiky s tímto označením: 235/45 R18 94W

235 - Šířka pneumatiky v mm
45 - Boční profil pneumatiky v %
R18 - Radiální konstrukce a průměr ráfku v palcích
94 - Index nosnosti/zatížení
W - Rychlostní index

Indexy nosnosti:

Rychlostní indexy:

 

Důležitá značka na každé zimní pneumatice:

Vlevo „Alpské označení“, které by měly mít všechny kvalitní zimní pneumatiky. Toto označení vyžaduje náročné testování v autentických zimních podmínkách. Označení vpravo „přilnavost na ledě“ je označení pro pneumatiky, které zvládají i nejnáročnější severské podmínky.

Další údaje o pneumatikách:

Pokud již máte ujasněné rozměry a indexy zimních pneumatik, zaměřte se další faktory, které vám pomohou s výběrem pneumatiky. Mezi to, co může ovlivnit váš výběr, patří i úspornost paliva, přilnavost na vodě či hluk pneumatik. Toto vše je uvedeno na štítku EU, kterým se označují pneumatiky.

 

Při výběru si prohlédněte také hodnocení pneumatik, jejich výkon na sněhu a ledě, trvanlivost či DOT hodnotu, která udává stáří pneumatiky.

Přezutí pneumatik byste měli nechat na zkušeném mechanika, který pneumatiky správně vymění a kola důkladně vyváží.

💡 Po přezutí pneumatik nezapomeňte na správné uskladnění letních pneumatik.

Průvodce svařovacími metodami: MIG/MAG, TIG a MMA

Existuje mnoho svařovacích metod, většinou se liší podle potřeb svařovaného materiálu, vlastností svaru či náročnosti projektu. Pro začínající nebo hobby svářeče, však může být rozdíl mezi jednotlivými metodami nejasný. Pro výběr správné metody svařování je třeba znát tyto rozdíly, výhody a nevýhody, které přinášejí tyto svařovací metody. Proto si v tomto článku rozebereme 3 základní a nejpoužívanější metody svařování kovů.

MIG a MAG :

MIG (Metal Inert Gas) a MAG (Metal Active Gas) jsou svařovací metody, které využívají ochranný plyn k zajištění spojované oblasti. Rozdíl mezi nimi spočívá v typu plynu – MIG využívá inertní plyny, zatímco MAG využívá aktivní plyny. Svařování pomocí drátu s automatickým podavačem. Tyto metody jsou vhodné pro svařování ocelových konstrukcí, trubek a plechů.

Výhody:

  • Není nutná častá výměna drátu - vyšší produktivita
  • Méně odpadu, kouře, nevznikají materiálové ztráty…
  • Jasně viditelný oblouk a svařovací koupel

 

TIG:

Metoda TIG (Tungsten Inert Gas), kterou dokážete vytvořit okulahodící svary, je známá také jako svařování pod argonem. Elektrický oblouk je udržován mezi wolframovou elektrodou a svářečem. Elektrodu najdeme v hořáku pro TIG svařování, který je spojen s multifunkčním kabelem, silovým vodičem a plynovou hadicí. Elektrodu drží kleština a její domeček.

Výhody:

  • Tvarování povrchu
  • Vysoká teplota oblouku
  • Efektivní regulace přísunu tepla
  • Svařování velmi tenkých materiálů
  • Svařování bez přídavného materiálu

 

MMA:

MMA (Manual Metal Arc), známé také jako svařování elektrodou. Jedná se o metodu, při které se přídavný materiál v podobě elektrody taví a svářeč manuálně řídí proces. Tato metoda je univerzální a může se použít pro svařování různých materiálů. Spoj se vytváří tavením elektrody a ukládáním do svařovací lázně. Struska z elektrody, která pokrývá svar slouží jako ochrana při ochlazování kovu.

Výhody:

  • Flexibilita
  • Možnost svařování v různých polohách
  • Vysoká dostupnost svařovacího materiálu

 

Každá z těchto metod má své výhody a nevýhody. MIG a MAG metody jsou rychlé a efektivní, avšak jejich využití je omezeno vlivem povětrnostních podmínek. TIG metoda je přesná a kvalitní, ale vyžaduje zručného svářeče. MMA je flexibilní, ale může být náročná na ovládání.

Výběr správné metody závisí na různých faktorech, jako jsou materiál, tloušťka, požadovaná kvalita spoje a pracovní podmínky. Při výběru je důležité zvážit dostupnost svářečských přístrojů a odborníků, kteří je ovládají.

Svařování je umění, které se neustále vyvíjí a přináší nové technologie. Poznání rozdílů mezi MIG, MAG, TIG a MMA metodami vám pomůže správně zvolit metodu, která nejlépe vyhovuje vašim potřebám a projektům. Bez ohledu na to, kterou metodu zvolíte, je správné svařování klíčové pro zajištění pevných a spolehlivých spojů.

Profesionální nářadí pro profi garáž

Naším cílem je nabídnout všem zákazníkům kvalitní nářadí pro kutily i pro profesionály pracující v profi autoservisu či pneuservisu. Skvělý poměr ceny a výkonu má u nás nářadí, které využijí zejména ti, kteří rádi zkoušejí své schopnosti při práci pod kapotou. Profesionální nářadí si u nás koupíte docela jednoduše - stačí pár kliků nebo nám zatelefonujte a my vám při výběru a objednávání rádi poradíme.

Začínáme takříkajíc od podlahy - tedy při pneumatikách.

Vše pro kvalitní pneuservis

Zouvačka pneumatik nechybí v žádném servisu. Proč? Neboť radikálním způsobem usnadňuje a zjednodušuje práci při přezouvání pneumatik osobních aut, motorek i nákladních automobilů.

 maximu-Agnelli-0Hd4cmnQ2DQ-unsplash

V standardním vybavení zouvačky / prezúvačky se nachází

  • filtrační a mazací jednotka
  • nafukovací pistole, ke které je připojen i manometr
  • dva typy plastových chráničů nohou - válečkové a posuvné
  • odlučovač vody a oleje

 

Základní vybavení doplňují:

  • 4 kusy plastových krycích čelistí
  • montážní lžíce
  • válečkové uchycení
  • nádoba na příslušenství

 

V pneuservisu nesmí chybět ani kvalitní kompresor a pořádně dělo. Máme samozřejmě na mysli tlakové dělo na pneumatiky, které tlakem vzduchu okamžitě vyplní prostor pneumatiky a nadzvedne její horní bočnici. Díky speciálnímu tvaru výtokové trysky je montáž pneumatik na ráfek úplně jednoduchá a trvá jen pár vteřin.

  petr-urbanek-jXaU4b2MvbM-unsplash

Závěrečná úprava po přezutí pneumatik patří vyvážení. Kvalitní vyvažovačka kol využívá automatické zadávání parametrů šířky a průměru ráfku pomocí ramene. Takto značně zkracuje čas celého procesu vyvažování a téměř úplně eliminuje chyby při měření.

Nářadí pro autoservis a autoklampiarske nářadí

I při běžných opravách, výměnách a kontrolách se v autoservisu využívá množství profesionálního nářadí. Jsou to zejména různé zvedáky a hevery, stahováky pružin a samozřejmě klempířské nářadí jako jsou roztahovák karoserii, klempířské lžíce a další příslušenství.

technology-3198585_1920 

Hydraulický roztahovák karosérií využijete při opravách karoserii osobních, dodávkových a nákladních vozidel zejména na místech, kde není možnost napojení na zdroj energie. Zařízení lze použít na rozpínání, stlačování, zvedání a natahování do všech směrů.

Stahovák pružin je zase skvělým pomocníkem při práci na podvozcích aut a usnadňuje práci při opravách tlumičů. U nás si můžete vybrat z profesionálních hydraulických stahováků nebo jednodušších mechanických stahováků pružin .

 to nejlepší na konec. Při práci nejen na podvozku využijí profesionální autoservisy dvousloupový zvedák. Tento krasavec zvládne zvednout až 5 tun a navíc je vybaven teleskopickým ramenem a automatickým zvedáním a spouštěním. Zvedací sloupy disponují gumovými ochrannými prvky, které chrání okraje dveří při otevírání. Stejně bezpečné jsou i zámky ramen, které chrání zvedák ai vozidlo před náhlým pádem.

car-2469429_1280

Pokud jste nenašli, co jste hledali do svého profi servisu nebo do své domácí garáže, klidně nás kontaktujte, rádi Vám s výběrem poradíme.

Stránka 1 z 1 - 6 položek celkem