Hledáte způsob, jak ušetřit? Zaregistrujte se a využijte extra slevu 3% na celý nákup (platí na nezlevněné zboží).

NEJČASTĚJŠÍ OTÁZKY

1. Jaká je vaše provozní doba?

Otevírací doba:

Od pondělí do pátku 08:00 - 16:30

Na sociální síti Facebook nonstop!

 

2.Jak si objednat zboží?

Zboží je možné objednat přímo na naší stránce. Stačí když zboží vložíte do košíku a v dalších krocích si zvolíte formu dopravy a platby. Následovně vyplníte své kontaktní údaje, emailovou adresu, telefonní číslo a dokončíte objednávku. V případě potřeby je možné objednávku zaslat emailem nebo ji vybavit formou telefonátu na telefonní číslo +420 511 444 904

 

3. Jaká je dodací lhůta?

Dodací lhůta je 48 hodin od expedice zboží (ne od přijetí objednávky). (Některé zásilky mohou být rozděleny do více balíků. Poštovné zůstává beze změny.)

O doručování budete seznámen sms zprávou.

Při balících nad 48 kg je doba dodací delší ako 48 hodin.

 

4.Dá se objednávka zrušit? A do kdy?

Doba zrušení objednávky je 24 hodin.

POZOR! : Protože odesíláme zboží do 24 hodín, je možné, že doba na zrušení objednávky se zkrátí!

 

5. Jak si mohu upravit nebo změnit údaje objednaného zboží?

Pro změnu nebo úpravu objednávky nás můžete kontaktovat telefonicky (+420 511 444 904) nebo e-mailem (info@profigaraz.cz). Prosíme zákazníky, aby nás kontaktovali co nejdříve, ještě před odesláním zboží.

 

6.Jak si ověřím odeslání a dodání zboží?

Pokud při objednávce vyplníte svoji emailovou adresu, následně po dokončení objednávky Vám bude doručena zpráva o odeslání zásilky. O doručení či uložení Vás bude kontaktovat formou SMS přímo kurýr.

 

7.Jak postupovat v případě, že zásilka mi přišla poškozena?

Zboží je před odesláním pečlivě kontrolován. Pokud po otevření zásilky zjistíte, že zboží je poškozené, ihned kontaktujte kurýra, který Vám zásilku předal. S kurýrem sepište zápis o škodě. Tímto dokumentem reklamujete doručené zboží u přepravce. Uvedeným postupem se řiďte i v případě, že zásilka navenek nejevila známky poškození. Internetový obchod www.profigaraz.cz nenese odpovědnost za škody vzniklé při přepravě.