Hledáte způsob, jak ušetřit? Zaregistrujte se a využijte extra slevu 3% na celý nákup (platí na nezlevněné zboží).

Tlakové dělo na pneumatiky 38L

 
  • 1 z 6
 

Tlakové hustící dělo je zařízení, které slouží k nárazovému huštění bezdušových pneumatik při montáži pneumatiky na disk.

Dostupnost Skladem do 10 dnů
Měrná cena 3 642 Kč / 1 ks
Cena 3 009,92 Kč bez DPH
3 642 Kč    
Kód produktu 1634
Kategorie Tlaková děla
Záruka 2 roky
 

Přenosné tlakové dělo na foukání pneumatik Redats 38L Vám pomůže pohodlně nasadit patky bezdušových pneumatik na ráfek.

Při použití se hlavice tlakového děla vsune mezi patku pneumatiky a ráfek a z tlakové nádoby se najednou vypustí velké množství stlačeného vzduchu.

Ten rychle vyplní pneumatiku a nadzvedne její bočnici, která se nasadí k ráfku.

Tlakové dělo se naplní připojením na kompresor nebo rozvod vzduchu.

Pogumovaný manometr naplněný glycerínem přesně ukazuje požadovaný tlak v nádobě.

Maximální pracovní tlak tohoto zařízení je 10 barů, což znamená mimořádně efektivní práci s každou pneumatikou.

Díky speciálnímu tvaru výtokové trysky je montáž pneumatik na ráfek jednoduchá a rychlá.


delo196

Nádoba
38 L
Maximální tlak  
10 barů
Rozsah manometru  
Psi, Mpa
Pracovní tlak  
8 Bar

pol_pm_Inflator nádrže-The-tlaky REDATS-I-380-2915_6

Způsob použití:
Naplníme nádobu na požadovaný tlak. Tlak nesmí být větší než max. přípustný tlak huštění pneumatiky.

-osobní pneumatiky max. tlak 4 bar

-dodávkové vozidla max. tlak 5,5 bar

-nákladní pneumatiky max. tlak 7 bar

Připojíme kompresor k ventilu huštění pneu. Umístíme hrdlo děla proti ventilu mezi disk a patku.

Stiskneme spoušť a vpustíme jednorázově tlak z nádoby za současného huštění pneumatiky pneuhustič

Při práci vždy používejte ochranné brýle.

 

Víte co by nemělo chybět v žádné "povinné" výbavě pneuservisu? Máte všechno?

Podobné produkty

Hmotnost 15 kg
Príslušenství Tlakové děla
Hmotnost tlakového děla 19,5kg
Maximální tlak tlakového děla 10 bar
Objem nádoby 38l

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat hodnocení
Nevyplňujte toto pole: